om idag

helloouu :) idag har vi städat. jag har städat skåpet, gjort rent bänken, renskrivit brevet och varit och köpt kläder. wohow. andra dagen i rad. igår var jag i stan med Therese, andy och jacob. fick med mig två klänningar, hårnålar, hårsnoddar och en tröja. är faktiskt riktigt nöjd. idag var jag i stan med nishan och emily. fast de lämnade mig...haha!men vi hittade varandra sen. iallafall så köpte jag (idag) ett spetslinne och ett linne. sen fick jag med mig (gratis) ett just glow schampo, balsam och hårinpackning.




tillsammans kostade klänningarna 99 kr.

tröja från gina

linne från H&M

linne från H&M

schampot, balsamet och hårinpackningen som jag fick

hårsnoddar och hårnålar från bikbok

allt tillsammans

fick en liten tandkräm också, var typ reklam så det var bara o ta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0