ropa


jag vill haaaa!!!!! fast ringen i guld kanske... hmm. aja, sen kanske det blir mer käder. haha alla fick inte plats xD puss ♥

ps. ropa betyder kläder på spanska. alltså inte ropa som att skrika ut nått elr så. haha

frisyrer



älskar frisyrerna. vill ha!! ♥
ska gå o lägga mig snart så inga fler inlägg idag. nattis nattis ♥

today

hej hej :)
hade möte med arbetsgruppen idag. vi har samlat 11 000 på en månad!! asså duuuude, det är fett mycke ju!! i nian ska min klass dra till polen, vi har drygt 20 000 och vi ska ha 80 000... haha. men vi är iallafall på väg. ♥

 

shampoo & balsam

tänkte ge ett litet tips om shampoo.
om man använder grejjer för håret (som t.ex. hårspray, mousse, hårgelé, hårvax...) så ska man shampoonera håret två gånger. den första gången man shampoonerar och skäljer så tar shampoot bort dem stylingprodukterna. sen andra gången så tar shampoot bort smutset från hårstået, alltså renar hårstrået.

sen om balsam dåda. min kompis säger att om man lägger i balsam i håret (från under öronen och neråt) och sen går in i bastun utan att skölja ur det och stannar där ett tag så blir typ håret jättelent efter att man har sköljt ur det. antar att det funkar, hon säger ju det, plus att jag kollade upp det på google och det står typ samma sak. det är bara att söka på balsam i bastun  


trött

jag är T R Ö T T .
precis varit och badat med gympan. simmade med kläder först men tog av mig dom sen. jag bastade inte :'( det är ju hur skönt som helst men, ja. jag åkte hem med lydia. ska snart äta. puss ♥

 

snabbis

   

okey, har biologiprov imorrn... noo!
försöker plugga och det går sådääär.

naglar. jag vet att det här antagligen inte är vad du tänkt dig men jag får göra något bättre imorrn. då ar jag tid. nu måste jag plugga...
iallafall, jag klipper aldrig mina naglar. jag filar dom bara för det var för några år sen. asså mikn naglar var typ hur fina och starka som helst! och så klippte jag dom... sen dess så har dem inte varit lika starka och hållbara. så efter det filar jag dom bara. sen så om man vill få dom lite mjukare så tror jag att det var olivolja som var bra för det.
det får bli något bättre tips imorrn. men måste plugga.
puss på

halloo

 
helloo :) igår kunde ja inte skriva för ja passa en liten tjej när hennes föräldrar va på möte med mina föräldrar, yepp.
asså jag vill att det ska bli sommar! seriöst, att det ska bli sommar och sommarlov så att man kan slappa, bada, sola, va me kompisar, slippa skolan o prov.
ja har haft typ två prov den här veckan o på månda har ja ett till prov, i biologi. noooo!!  haha.


första kortet



jepp, that's me. fast med mittbena.
ska ha svenskaprov om tio minuter hej så länge ♥
puss på

första inlägget

usch, headern blev bara för misslyckad, och jag höll på fett länge med den *suck*
aja, palla bry sig egentligen, det är bara liiite irriterande 

haha, blev inte sååå bra början så:

hej :)  
ska berätta lite om mig själv nuda så: jag är en tjej, som är 14 år, går i 8:an och är kristen. min mamma kommer från mexico & min pappa från sverige, jag föddes i sverige så jag är halvmexican. wohow.

imorrn har jag ett *bläää* svenska prov om satsdelar... jag hade prov idag i samhällskunskap OCH redovisning i engelskan, fast provet var ju inte ens svårt och redovisningen gick ju bra... jaja, det får bli en bild typ imorron för nu ska ja plugga. 

puss på  

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0