godnatt

aja, godnatt nu sötnosar. puss på er ♥

irriterande när man vet vad det är men inte kommer på vad det heter ...

okej det här är jätteirriteande. det finns några små "kakor"/bakelser som finns med på påtningar på typ läppglanser eller såna grejjer. De är små, oftast rosa, oranga, pastelliga, mila färger. Det är som en hel "kaka" fast man har delat den på två och fyllt mitten med något. det börjar på m och ordet är rätt så långt. de är jättesmå" haha, såg dem på ett café. jag vill veta vad de heteeer!!

gått ut

wohooooow!! idag har jag gått ut nivå 2 i ledarskolan !! yeaaaay. ses imorrn puss

!!

paniiiiiiiiiiiiiiiiiiik !!

är i skolan & är HUNGRIG

är i skolan och jag är så sjukt hungrig!! asså det är helt sjukt jag är jättehungrig!
aja, på chapel så var det ett jättebra möte. asså verkligen jättebra.
ska dra nu. pussar på er ♥


Gästinlägg

tjoolahopps på linnéas läsare :)


Kör ett litet gästinlägg här tycker jag ^^ Eller vad tycker ni? ska jag sluta skriva?? Men då ska ni veta en sak; jag bryr mig inte vad ni tycker xD hahaha.Är man för bra för att vara sann eller? Jo, jag vet.

Men nog med mig nu då. Skola som vanligt.
Tänk på en sak, om exakt en vecka så är det inga läxor kvar. Om exakt två veckor så planerar man nu när man ska upp nästa dag och hur mkt tid man behöver ha på sig för att fixa sig inför avslutningen.
Fatta, 2 veckor kvar. Ingenting! Amazing. Unbeliveable.


Meeen, nu undrar du säkert vem jag e..Eller hur? Hmm...hur ska man beskriva mig? Linnéas andra hälft? Med mig blir hon hel? Ööhh... Så dålig på att berätta om mig själv så här.. Asså om du nu får värsta paniken och bara MÅSTE få reda på mer om mig annars döör du så ska jag rädda dig från dig död. Du kan ju besöka min blogg ? Jag finns både länkad på Linnéas länkningslista. I'm the only one :D Det går inte att missa ^^ Jag e oxå länkad i förra inlägget men bara för att krydda på lite till så länkar jag mig själv här oxå (:
------------------->>>THESS the BEST<<<-----------------------

Nu kanske det oxå sitter nån "stackare" där bakom skärmen som tänker "men jag har redan läst Thereses blogg men fattar ändå inget om hennes liiv!!" Då har jag bara en sak att säga dig: KOMMENTERA då era sega råttor.

Oj oj, Therese arg? nej nej nej...aldrig. (a) *host host* förlåt, hårboll...



här hoppar jag ner för ett berg...


och här hoppar linnéa efter mig...eller så vill hon va som mig xD hahah. Kallar det för "Therese syndromen" och det är väldigt många som lider av den må du tro... :P


Och här fann vi varandra i himlen.


Tillslut vill jag säga att jag älskar dig linnéa, över allt på denna jord <3 Vi har känt varandra i 6-7 år. Det är min längsta vänskap jag haft med nån. Jag kommer aldrig lämna dig. Vi ska hålla ihop hela livet. Vi ska vara sånna där barndomsvänner som håller livet ut. Okej?!

ny header

wohoooow jag har fått en ny header! jag gjorde allt. haha skojja, therese hjälpte mig ;) ska duscha nu så vi får se om hon gör nått gästinlägg. puss på er 

gammal bild. okej inte gammal. några dagar

ps. jag tränade på wii. ahouga

...


dagens outfit

det var jättejättelängessen jag hade dagens outfit. men nu kommer den igen. whohooow.


skjorta : kusinens gamla
jeans : Kappahl
strumpor : öööhh....? USA och Sverige kanske. tror det
linne under : H&M

skolan&cellen

idag har man varit på skolan och cellen. vi håller på och läser lite ur en bok som heter evigheten.nu & den är så bra! jag har fått ett annat perspektiv om hur vi kommer dömmas och hur viktigt det är hur jag spenderar mitt liv. det var nog väldigt bra att vi läst den. tack Lina för att du finns. jag undrar hur jag skulle vara utan dina råd :)


jaaaaa, visst höll det där "beslutet" om att inte äta sötsaker i sig länge... hahahhah inte ens en dag xD xD

en "godis" från scotland (stavning) som Therese, Nishan och Lydia typ älskade. den var okej. haha

Andy och Therese spelar nånting på hans iphone

aww söta Nishan ♥

gissa vems skor?

wow. glass OCH två bullar dagen efter man inte skulle äta sötsaker. lyckat. haha

Lina ♥

ohlala va gott

grädde, cajeta och hallonsylt

soppa som ser väldigt äcklig ut. det är två soppor i en men den var god. hehe jag blandade själv. haha :)

kvällsfika

ni vet det där jag sa om sötsaker, jag skrev ju sockerkaka. här kommer den. mamma gjorde igår sockerkaka som hon delade i hälften och la emellan typ hallonsylt och philadelphiaost (stavning, är det ens ett helt ord?, hehe). jättegott!! till det drack jag ett litelitelitet glas mjöl och läste 91:an. bästa serietidningen! 


har målat naglarna





jag målade naglarna idag :) wohooow, jag har börjat bli duktigare på det :) haha. det blev två olika färger. den jag hade först (den blåa frägen) kommer från H&M, heter "Blue My Mind". den andra är bara genomskinlig med glitter och blå blommor. fick den av Mormor♥ och är från Mexico ♥

sötsaker

asså jag har nog aldrig haft ett så stort sötsug som jag har haft idag! seriöst, jag har ätit hur mycke sötsaker som helst idag! först tamaroca, klubba, tuggummi, gelehallon, två kakor, "glass", sockerkaka, sockerkaka igen och cajeta! fel ordning men ändå. asså bara på en dag, fatta hur det skulle bli på en månad!! usch... jag måste seriöst sluta äta så mycke sötsaker. jag får börja köra med bara på lördagar ;) haha. jaa, vi får se hur länge det håller. haha


det är en mexicansk godis, heter tamaroca och är jääättegooood

den ser konstig ut men den är så gooood

mexicansk grej som heter cajeta, är hur gott som helst



gjorde "glass" av saft. asså den smakade knappt... åhh :( haha

så blev den, åt inte upp den, typ halva bara. den smakade ju nästan inget...

alla mina parfymer

tänkte att jag skulle visa alla mina parfymer. här är dem :


wii fit

idag har jag varit duktig :) haha. jag har tränat liiiiite på wii fit :) känner mig hur stolt som helst. hahaha. men det var så länge sen jag gjorde det sist. hehe. have it good :)  

yeay

wohooooooow vi vann !! :)


om abort & vattenmeloner

har precis skrivit min uppsats om abort. egentligen är abort mord. ett mord på ens eget barn som mamman går med på. när jag tänker så så kan jag inte förstå att man kan göra abort. vad är nio månader av jobbighet och hormonförändringar mot ett liv? ingenting. så jag tycker inte det är rätt med abort.

nu till något helt annat: vattenmelon.
hahahha. aa, vattenmelon. vår familj och säkert hela Mexico äter vattenmelon på det här viset.


du skär biten i mindre bitar

på med det här som är en blandning med citron, salt och chili

såhär ser det ut på, det är hur gott som helst! ♥

in med en tandpetare så att man slipper äta med fingrarna eller gaffel :)

gooooooott ♥

godnatt

ska gå o lägga mig nu godnatt ♥ Gud välsigne er ♥
 
haha :)

internet har inte riktigt funkat

heeeeeej :)
jag har blivit dåligare och dåligare på att blogga. I know. i lördags så var det Jesusmanifestationen. Jag tror att jag tänkte skriva nått då men internet har inte funkat sen i fredags. tror det var sen i fredags. aja, men pappa fixade det idag. nu kommer det komma lite härliga bilder :) pussohej 






beccas snygga väska 

ojojoj en väldigt, väldigt, väääääääldigt intressant bild... haha 

mmmm.... <3 

hahahhah therese o bea spelar 



jag köpte en likadan, Lydias goda lyxshake från MAX 

aww sötnosar 

i kungsträdgården på lördagen, Jesusmanifestationen 

ja & Emma  



ett litet test

jag gjorde ett litet test. jag hade vart barfota på gympan och mina fötter var typ hur smutsiga som helst så när jag kom hem så skulle jag tvätta dem men fick en idé (stavning). så ena foten gjorde jag "rent" med tvål och den andra med våtservett. såhär blev det :

euuuw.

våtservetten och tvålen

smutsig våtservett, smutsig fot

tvättar andra foten

asså de blev ju mer rena, men jag tycker inte de blev heeeeelt rena... aja, jag duschade ändå den dagen så :)

slutsats: näää inget av de funkade så bra.... haha

nu får ni se bilder, måååånga bilder. nä ja skojja

hallou :) idag då jag kom hem så låg jag i tjugo minuter och solade på ballkongen (stavning). jag vet att det inte låter mycket men för mig så är det mycket. haha. här kommer lite bilder från de senaste dagarna. puss


deborah, nishan & therese ♥

deborah

nishan & therese på gympan

chips med chilisås på, ser inte gott ut men det är hur gott som helst!



åhh, vattenmelon är såååååå gott



jag solar

wohooooow första inlägget på 100 år!!

heej snyggingar :) som ni ser har jag inte skrivit på låååååååååååång tid. men det är faktiskt för att jag haft så himla ont i handen efter att ha gjort en tatuering på handen. hittade ett ställe där de gjorde den på mig :)





haha skojja bara, duuuuh att det är bläck xD xD

jättetråkig

jag vet, jag är jättettråkig som varken lagt upp bilder eller skrivit inlägg. jag har inte orkat. seriöst. och sen så kommer jag antagligen inte ha sådär jättemycket tid till att skriva den  här veckan, rätt så mycket i skolan. ska försöka men vem vet hur det blir med det :) på fredag kommer jag inte kunna skriva nått och antagligen inte på lördagen heller. ska gå med Jasmine till Jesusmanifestationen. wohoooow!! goodnight guys ♥ God bless ya ♥





when I look at you

finaste låten : Miley Cyrus - When I look at you

pluggar biologi

jag pluggar bioligi. då barnet är 10 veckor så är bebisen 5cm. & väger 20g. söta dom är ♥


min namnsdag. wohooow

idag har jag lyckats ha sönder en "vas"/vattenkaraff som kom från mexico. lyckat. haha. mer da? jo, nåra från klassen kom hem till mig för att träna inför en redovisning och sen kom rektorn & hennes familj hem till oss, de är fortfarande kvar här :) ska dra nu, orkar inte skriva nå mer idag & kommer nog inte kunna skriva nått imorrn eller på lördagen. jaja, godnatt & Gud välsigne er ♥

flädersaft, mmmm gottgott. saken som jag lyckades ta sönder... :)

innan den gick sönder

linnéa älskar frosting eller varre nu kallas :)

fick av mamma, söt hon är ♥

andra sidan

aww. fick den av frk.Linda i onsdags. sööt :)

plugga bläääääääääää


idag ska jag : PLUGGA. blääääää. jag vet meeeen det är till engelskan, jag måste och sen så kommer rektorn hem till oss. mamma har bjudit in henne o sin familj så puss på er

cell och ... & soptunnor. haha

idag har jag varit på cell och jag är så himla glad att jag har Lina som celledare, vad skulle jag göra utan henne :) sen så har jag kommit på vilken klänning jag ska då ....... och ...... ......... .... . jepp, det är bra jag har aldrig varit på ... ...... ..... . nope. aja, tänkte lägga upp lite bilder från idag :

therese har spelat fotboll

nishan & lydia

deborah och nån annans sko

asså visst är den stor!! seriöst, typ hur stor som helst!! haha. 

här ser ni skillnaden

Delirious? - Majesty



underbar låt, jättefin. den här är också kristen :) 
Delirious? - Majesty  

Bibel

jag tänkte visa lite om hur mina Biblar ser ut :

Bibeln med Hello Kitty trycket på innehåller både Gamla Tetsamentet (GT) och Nya Testamentet (NT), sen min Prime Time där jag varje morgon skriver ner vad jag läst i Bibeln, alltså vad jag tyckt vart viktigast, sen mitt nya anteckningsblock - köpte i Kyrkan och tillslut en Bibel - mer som en tjebibel, står lite om skönhet, tester, musiktips och små rutor där det finns frågor och killar har svarat - som bara är NT.

min Prime Time och mitt anteckningsblock

Bibeln bara med NT

Bibeln som är hela Bibeln ♥

målat naglarna :)

wohooow, idag har jag varit duktig och målat naglarna :)

det jag använde, grejjen var att jag glömde ta kräm efter men strunt samma... :)

innan jag tog bort nagellacket... haha

nagellacksborttagning

krämen jag glömde sätta på mig, haha, & nagellacken

viva la vida och jafra ♥

varrannan (stavning) :)

byealajj

ska duscha nu byyyyyyye

Francesca Battistelli

vet inte om jag har skrivit om henne förrut, kanske jag har gjort men ändå, hon sjunger så vackert och hennes låtar är helt fantastiska!! har inte kollat texten på de andra men de låter jättefina, är kristna. gillar dem. speciellt den här :
Francesca Battistelli - Beautiful, Beautiful   

aja, godnatt på er. puss puss

har för tillfället ingen fantasi, så det blir ingen annan rubrik än den här, haha

bilder från idag, från hemkunskapen med cheesecaken och mina collage, kort till min Mami♥ och godis :). haha

cheesecaken, ser hur god som helst ut, men...

...den var inte så jättegod, jag tyckte den smakade lite konstigt... men ändå... :)

collaget med planlösningen och lite av möblerna och inredningen

framsidan till arbetet i hemkunskapen.

båda collagen, är hur stolt som helst, faktiskt :)

gjorde ett kort till Mamma eftersom det är Mors Dag i Mexico ♥

godiset från England, sååå gott !! :)

puss på spegeln



hahahha! läppstiftet hade jag på mig bara för att jag gjorde puss munnar på spegeln :


ser inte så fint ut men strunt samma :)


bilder från helgen

här kommer bilder från fredagen, lördagen och söndagen :
fredagen :


jättegoda godisar dem från England tog med sig. btw. har dem den sötaste bebisen som finns, så himla söt!

smultron och jordgubb (tror jag), hade aldrig sett den förrut, haha

ääääääääälskar pink flamingo

världens mest intressanta bild - mammas kaffe

en ännu mer intressantare bild - min lasagne. btw. den var hur god som helst


bilder från lördagen:


pizzan jag åt, orkade inte mer hehe



nå dina generationer var ämnet på konferansen (eller heter det konferensen?)

bilder från söndagen :


jag gjorde ballongen och smileisen, therese gjorde noten m. hjärtat (vi hade hand om barnen på söndagen)

melili

aah, nu fick ni bilder puss på

massa plugg

jag vill skriva men jag kan inte just nu :( har massor med plugg. åååååhhhhh!!

inte skrivit

jag har inte skrivit eftersom jag varit på konferans hela helgen och fredagen. puss på o godnatt. Gud välsigne er


fina tändstickor. haha

haha det här är ett stört inlägg som jag skriver medan jag lyssnar på we are the world fast på spanska, den heter somos el mundo, på spanska :). aja, iallafall till den störda saken. vi har fina tändstickor hemma. haha. men dom är faktiskt fina. titta själva :
 


kanske inte var ett sånt konstigt inlägg iallafall, men tändstickorna var fina. haha


jag har bakat

jag har bakat. wohooow. jag tänkte först göra chokladmuffins men det fanns inget kakao. asså jag blev typ hur irriterad som helst men gjorde sen bärmuffins utan bär. nu undrar ni hur man lyckas göra bärmuffins utan bär men om man heter Linnéa så kan man ;) hahahaha skojja. hoppas muffinsarna blev goda. puss





HK arbetet


jag måste göra försöka göra färdigt mitt HK arbete. så puss på er, ses senare (tror jag) ♥

tisdagens outfit


kofta : Milano
leggins : gina
strumpor : H&M
kommer inte ihåg vilket linne men tror det är det från cubus :)

bilder på frukosten med franskan

kommer ni ihåg frukosten jag hade på franskan? här kommer bilderna :) :  











funkar!! :)

wohoooow nu funkar internet igen :) jag och min klass tillsammans med sjuan har städat hur mycke som helst ute i östberga. haha, men man får faktiskt pengar för det ;)  puss 
 
therese ♥


victoria :)


jag och victoria ♥




haha nishan är inne i den xD


om ni inte ser så står det : Jesus is love

har haft fransk frukost

nu har vi haft fransk frukost :) haha va hur kul som helst då mellanstadiet kom in och ut till och från chapel, dem ba: ååååhh jag ska ha franskaaaaa !! haha. puss på er , hoppas internet funkar som det ska då jag kommer hem :) puss

ps. ska få upp bild på det sen. hejs


Julia & Romeo


fransk frukost

hallooo. är i skolan och ska snart ha en fransk frukost. hoppas vi kan äta mycke för ja har inte ätit nån frukost. haha. har ja skrivit om att ja ska ta penicillin? aa, det är tabletter och dem är hur stora som helst! seriöst, asså först vågade jag inte ens svälja dem. dem är jättestora och sen är dem av plast. euuww. så ja får svälja dem med digestivekakor. haha!

hi babes

hi babes, ja kommer inte kunna skriva nått idag för ja måste plugga. har inlämningsuppgift nsta vecka som ja inte kommer hinna göra under helgen och så har ja matteprov imorrn. sen vet jag inte på hur länge jag inte komme kunna skriva på, för internet funkar inte som det ska. puss på er

jeansjackor + armband


tre ord : jag. vill. ha. :)


ska duscha

ska duscha nu. godnatt, Gud välsigne er ♥ puss


...


... ♥

bilder från fredagen


söta Emma med hennes lilla väska, den är så söt! haha :) ♥

familjen + mormor åkte till :



måste varit i fredags vi åt sopes (stavning). det är en mexicansk maträtt som är typ det godaste som finns ♥, nej det måste ha varit torsdagen... eller??

haha, det var inte såå många bilder men, det var iallafall bilder :) puss

dagens outfit


kofta : mammas, USA
linne : cubus
jeans : gina
nätstrumpbyxor : USA
strumpor : ??

fredagens outfit


fredagens outfit :
tröja : vero moda
jeans : gina
strumpor : ??
armband 1 : Mexico
armband 2 : Thomas Sabo (stavning)

 
jag med plattat hår

fysikprov imorgon

jag har fysikprov imorgon, nooooo!! jag hoppas verkligen jag klarar det ... jaja, idag var jag i vårdscentralen med pappa och hon sa att det inte var svinkoppor. hon visste inte vad det var, nån infektion var det iallafall så jag kommer få äta pencillin (stavning). jepp. hoppas utslagen försvinner snabbt bara, ser inte så kul ut. haha

bild från schweiz resan, tagen i tyskland


saknar & godnatt

jag saknar Mexico så sjukt mycket.
godnatt alla ni söta människor som läser min blogg, Gud välsigne er och dröm sött nu. puss ♥

jag och tessi



jag och therese ♥ då vi åkte skidor med gympan i typ januari 


måste



vi måste träffas snart  ♥

hello kitty plåster



hur söta som helst är de här plåstren med hello kitty på. har ingen aning om vad de kostar men de finns att köpa i vanliga matbutiker antar jag, där det finns plåster. haha. aja, jag har kanske fått svinkoppor (wiho) så jag har en sån på handen och sen ett vanligt plåster som jag klippte på armbågen. hoppas det inte är svinkoppor... bye

gick heeeeela vägen

idag gick jag heeeeela vägen från kyrkan hem med andy, eller nästan hela sträckan. de va faktiskt skönt att gå, haha :). aja, i valborg så var ja me familjen och jag orkade inte gå till brasan för att det regnade, eller jag tror det gjorde det. iallafall så hade vi varit på biblioteket och jag var väll helt inne i nån bok. haha.

bild på mig i vintras då jag var i Mexico, min kusin har gjort alla dem halsdukarna och hon har gjort fler. hon är hur duktig som helst, te amo prima ♥


inte skrivit

har inte skrivit för att jag inte orkat. måste plugga nu, har biologiprov imorrn. puss

RSS 2.0